Pages

tiistai 2. marraskuuta 2010

I did it!

Nyt saa tuulettaa, tehä aaltoja ja viheltää niin että kuuluu sinne ausseihin asti, hakupaketti on finally DONE! Äiti ja iskä väsää vielä niiden kirjettä kasaan mutta omasta puolestani oon täysin valmis, kirje kirjotettu, kuvaesittely valmis, passikopiot otettu, ihan kaikki on hanskassa! Ihanaa et on toikin homma saatu tehtyä, ei tarvi enää stressata esim. tosta kirjeestä. Oli meinaan oikeesti odotettua kovempi duuni, nimim. luuli pääsevänsä helpolla mutta järkytty aika pahasti ekojen rivien jälkeen kun inspis loppu..

Oh well, nyt vaan paketti postiin, aikaakin on onneks kaks viikkoo vielä. Oon kerrankin aikataulussa, hyvä minä ;) Sit saattekin ihailla näitä hienoja kuvia ylläripylläri mistäpä muustakaan kun kohdemaastani!






kuvat weheartit.com

Tässäpä näitä, ja hei laskuri näyttää enää ihan vähän päälle 8kk.. Aika hupenee! :)

14 kommenttia:

vilmaa kirjoitti...

onnee hakupaketin valmiiks saamisesta ! (: Australia <3

Hanna kirjoitti...

Kiitos! :)

Anonyymi kirjoitti...

saanko kysyy et ootko suvaitsevainen muita ihmisiä kohtaan? niinkun esim maahanmuuttajia ja homoja kohtaan? Mitä mieltä oot jos vaikka joku afrikkalainen (joka puhuis siis suomee) tulis puhumaan sulle? Tai joku kiinalainen tai romani?

Hanna kirjoitti...

Oon kyllä mielestäni suvaitsevainen, ei mua haittaa ihmisen ihonväri, kansallisuus tai seksuaalinen suuntautuminen, ihmisiähän me kaikki ollaan :) Eli vastaan kyllä samalla lailla niin suomalaisellekkin kun sit vaikka afrikkalaiselle tai kiinalaiselle. Mistäs sulle tämmönen kysymys heräs? Tottakai kiva kun kysellään kaikkea!

Anonyymi kirjoitti...

eikun aattelin vaan ku yks mun kaverini oli tosi rasistinen ja suvaitsematon ja päätti sitten repästä yhtäkkiä ja lähti kielimatkalle kolmeks viikoks maltalle! No tää oli sit käyttäytyny tosi töykeesti niitä paikallisia ihmisiä kohtaan yms muuta, ja kotiin palattuaan ei ollu saanu oike mitään hyviä muistoja... naurattaa ja hävettää sen puolesta :D toivottavasti sulle tulee ihan mahtava reissu!!! :)

Hanna kirjoitti...

Aijaa, aika outoo kaveriltas :o myötähäpeetä kyllä lähtis multakin sitä kohtaan :D Mutta kiitos, kyllä mä koitan ihan superin vuoden tosta tehä :)

venla kirjoitti...

vitsit oon kateellinen sulle että sait ton valmiiks jo nytten :-D paljon sulla on siinä hostien kirjeessä tekstiä ja minkä kokoisella fontilla kirjotit? epätoivo iskee

Hanna kirjoitti...

Ei kannata olla epätoivonen, tiekkö paljon mulla meinas pinna palaa ton kirjeen kanssa :D mutta siis mulla oli sen kaks sivua, ekan sivun alussa oli isommalla otsikko ja tokalle sivulle jäi vähän tyhjää sinne alle, kirjotin siihen oman nimen sillai sivuttain nii ei se tyhjältä näytä :--D jaja fontti oli varmaan 12 ja ihan arialilla. :)

Johanna kirjoitti...

munkin on nyt pakko kyl kirjoittaa sulle, koska toi sun laskuris aika hupenee ja hupenee vaa! Kirjotit et enää vähän päälle 8 kk ja nyt vähän päälle 7 kk! Ei täs mitää, mut jännitys itelläkin nousee kun lähössä kans 2011 vaihtariks Yhdysvaltoihin :D

Sust huomaa kuinka sust hehkuu tommonen ns. "onni" ja ilo ku pääset lähtee Australiaan ! :-) Itekki ootan ihan malttamattomana omaa vaihtovuotta jenkeissä !

Mut niin , tervetuloo kerhoo ton hakupaketin valmiiks saamises :> Nyt vaan pitää odotella.

Hanna kirjoitti...

Totta, tää on ihan uskomatonta kuinka nopeesti toi aika lopupjenlopuks menee, nytkin kun kohta alkaa koeviikko, sit kahen viikon päästä uus jakso niin pian on enää 7kk ja sit finally puol vuotta!

Ja ihanaa jos saan nää fiilikset välittyyn tän blogin kautta, on toi vaihtovuosi mulle se kohokohta mitä odotan kun kuuta nousevaa, kuten varmasti kaikki muutkin :) Nyt tosiaan alkaa sit se odotus, toivottavasti saadaan isäntäperheet mahd. nopeesti! :D

Anonyymi kirjoitti...

moi :) minkä järjestön kautta lähdet ?

Hanna kirjoitti...

moikkamoi, exploriuksen kautta oon lähössä =)

empo kirjoitti...

mitä jos mä menisinki sun puolesta? =)aa iha törkeen ihanannäköstä ja etenki ku oot ite noin innoissas nii tulee hyvä mieli 8)

Hanna kirjoitti...

hahah, zorppa tän reissun taidan pitää itelläni ;) kiva kuulla! :)

Lähetä kommentti