Pages

tiistai 28. syyskuuta 2010

-.-

Kevyesti ilmaistuna ärsyttää. Just kun sain noi hakupaperit täytettyä lääkärintodistusta, opettajanlausuntoo, kuvia ja kirjeitä lukuunottamatta valmiiks ja aloin tarkistaa niitä niin huomasin että hyvä hanna just näin ohjeitakin tietysti saa lukee. Taisiis luin tietty ohjeet aluks mutta ää emmä niitä enää muistanu tässä vaiheessa :( Laitoin siis Student Profileen kaikki sukunimet perheenjäsenille vaikka ei olis saanut ja nyt tän takia joudun pyytään uuden paperin ja nii. No eihän toi nyt niin iso juttu oo mutta kun just kun olin niin happyhappy et oon saanut kaiken täytettyä siististi ja hyvin nii tämmöstä.. so my luck.

Ja tähän päälle vielä huominen musiikinkoe, torstainen enkunkoe ja perjantaina oleva psyka, niin homma on paketissa =) stressaa lievästi. Anteeks nyt tämmönen angstipostaus mutta pistää ärsyttään tommoset pikkuseikat joilla on kuitenki väliä :D
No, elämää tää vaan on, huomenna oon taas oma pirtee itseni ja sitä rataa!

(ette saanu ees kuvia kun en jaksa ettiä mitään mielentilaan sopivia, ne vois tosin ollakkin julkasukelvottomia :D piristäkää mua edes kommenteilla jooko =))

6 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

wahah joo kantsii aina lukee ne ohjeet loppuu asti. :D Ja ei se haittaa vaikket heti ekal kerral saakaa kaikkee oikein... Joudun 3 kertaa lähettämisen jälkee muokkaa (AFS lähetti sähkärin että AI AI NYT EI TÄSMÄÄ, joten uudestaaaaan). Eli joo, kolmas/neljäs kerta toden sano. *peukut ylös* ja onnee kokeisiiin lala

Hanna kirjoitti...

Joo pitää tästä lähtien olla vähä huolellisempi :D Jos ne paperit lähetetään mulle vielä takasin sit kun oon kauheella vaivalla saanu ne tehtyä nii siitähän se riemu repee.. Noo toivotaa et saisin kaiken kerralla kuntoo! Ja kiitos, meinasin jo tossa musiikinkokeessa vetää ruksit päälle ja mennä suoraa uusintaan mut kai siitä nyt joku seiska ees tulis, hope so :D

olavi kirjoitti...

ootsä saanu sen hakupaketin siis kirjallisena? :o Me saatiin ainaki sähkösenä ne, että voi korjaa virheit sitte sieltä :D Mä en oo ees miettiny sitä kirjettä, ei oo valokuvia, eikä sellasta. Oon mä siit omat tiedot jopa täyttäny yms pientä :D lääkärintarkastus ja rokotteet on myös ottamatta. Hyvä minä! :P (y)

Hanna kirjoitti...

Joo siis me saatiin kirjallisena :o Oisin kyl halunnu sähkösenä niin ei tulis tällästä säätöö! Aattelin tänää alottaa vähän jo miettiin sitä kirjettä, varasin lääkärinajanki ja semmosta :) jos oisin kerranki ajoissa..

olavi kirjoitti...

nii JOS :D ei toimi mulla toi ajoissa oleminen. Aina aijon olla aijoissa mut fuck it aina se menee viime tippaa ;) Mulla ei oo ees mitään hajua mitä mä kirjotan sille isäntäperheelle.. :o pitäs alkaa varmaan suunnittelemaan.

Hanna kirjoitti...

haha no pääsin mäkin tossa kirjeessä siihen vaiheeseen et esittelin itteni ja perheeni ja sit loppu mielikuvitus :D eivaa en jaksanu tehä sitä viel, kattoo nyt kun kerkiää..... menee sinne marraskuun 10.pvään asti enneku oon jatkanukka tosta xd

Lähetä kommentti