Pages

tiistai 25. lokakuuta 2011

Haaste!

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

- Kiittää tunnustuksen antajaa

Kiitos ihana kata, jonka blogi kannattaa muuten ihan näin vinkkinä käydä kaikkien kurkkaamassa: ihanan rento kirjotustyyli ja paljon inspaavia kuvia, lukeutuu ainakin omiin suosikkeihin! :) blogiin pääsee siis klikkaamalla katan nimee

- Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta

Mä oon nyt senverran laiska että haastan ihan kaikki bloggaajat jotka tätä lukee, voitte laittaa mut haastajaks :)

- Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:

1. Rakastan eri vuodenaikoja ja sitä kontrastia niiden välillä. Siis kuinka ihanaa hihkua innoissaan kun ensilumi sataa, istua kotona vilttiin käpertyen teemukin kanssa ja katsella kylmää pakkasmaisemaa, ihastella syksyn värejä, iloita lumien sulamisesta ja kevään tuoksusta ja maata biitsillä grillaamassa itteensä tai toteuttaa tota grillaamista ihan sen oikeessa merkityksessä!


2. Oon hirveen järjestelmällinen mun pään sisässä ja tykkään tehä listoja mutta käytännössä tää ei aina ihan toteudu, nimim. huone pysyy siistinä sen pari päivää ennen kun alkaa taas tavaratkasat muodostuun vanhoille paikoille...

3. Oon heikkona Gossip Girliin. Upper east sidelaisten elämää on vaan niin koukuttava seurata ja ah mitä sanontoja ja piikittelyjä sieltä saakaan poimittua...



4. Tykkään pitää mun elämän aktiivisena. Jotenkin aikataulutuskin sujuu paremmin kun on paljon ohjelmaa eikä tuu istuttua kotona, sitäpaitsi eihän ton tekemisen tarvi olla muuta kun vaikka lenkille lähtö koneella istumisen sijaan!

5. Rakastan hyviä kirjoja. Oon siis hemmetinmoinen lukutoukka, onko mitään parempaa kun ottaa pikku breikki arjesta ja käppäillä joko puistoon lukeen hyvää kirjaa auringonpaisteeseen tai sadepäivän sattuessa käpertyä sohvannurkkaan viltin, teekupin ja kirjan kanssa? Ja mun kirjamaku on L A A J A, en pysyttele vaan yhdessä genressä.



6. Tykkään analysoida omaa itteeni pään sisässä ja miettiä, mitä voisin tehdä tullakseni paremmpaksi ihmiseksi. Apua mikä klisee toi pilkun jälkeinen teksti mutta näin se vaan on! Oon huomannut täällä Australiassa kuinka paljon oon oppinut arvostaan itteeni ja kehuun haukkumisen sijasta sekä tekeen vaan niitä asioita mistä mulle tulee itelle hyvä olo. Paljon on vielä matkaa kuljettavana sinne optimi-itsetuntoon mutta ollaampahan tien päällä!



7. Kiinalainen ruoka on mun ihan absolute favourite. Niin hyvää, namnamnam! Toisaalta taas tykkään kyllä hirveesti ihan normi kotiruuasta niinkun vaikka lihapullista ja perunamuusista tai makaroonilaatikosta, mutta välillä on ihana hemmotella itteensä kiinalaisella.


8. Oon hirveen kiinnostunut kaikkeen urheiluun liittyvästä. Urheilen siis ite melko paljon (tanssia, salilla käyntiä, lenkkeilyä ja nykyään myös hyppynarulla hyppimistä) ja mun mielestä on tärkeetä pitää ittensä kunnossa, terveellisistä elämäntavoista tulee sitäpaitsi ihan törkeen hyvä olo! Ilmoittaudun kanssa true penkkiurheilijaksi, hiihto, yhdistetty ja jääkiekko kuuluu suosikkeihin mutta myös mäkihyppyä, yleisurheilua ja vaihtelevasti aikalailla mitä tahansa tulee kans seurattua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti