Pages

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

"Believe you can and you're halfway there" - Theodore Roosevelt

Taas yks viikko hurahtanut ohi ja mennään jo melkein joulukuussa. MIHIN TÄÄ AIKA KATOO, NIINKUN SERIOUSLY? En vaan voi käsittää että oon tallaillut täällä pää alaspäin jo melkein 5 kk, eli puolivälissä mennään. Ja sen mukaset on kyllä fiiliksetkin: nyt tajuun kuinka rajallinen tää loppuaika on ja kuinka nopeesti se tulee meneen, kuinka toisaalta haluisin kotiin mutta toisaalta haluisin vaan jäädä tänne, kuinka paljon mulla on vielä nähtävää ja koettavaa ja kuinka paljon mä oon rakastunut tähän maahan. Ja oppinut samalla arvostaan Suomee ihan uudella tavalla niinkun aikaisemmin jo sanoinkin. Huhhuh, melkosen ristiriitasta mutta siltä se kyllä tuntuukin, mun aivot varmaan ylikuumenee jossain vaiheessa tästä kaikesta miettimisestä, pohtimisesta, stressaamisesta, rakastamisesta... Ja nyt ei kukaan äiti tai kummitäti vedä siellä mitään johtopäätöksiä, EI, mä en tolla rakastamisella tarkota sitä mun tulevaa täydellistä surffari-aviomiestä (jota en oo kyllä vielä löytäny hehe), vaan tätä yleistä rakastamista: kavereita, kieltä, ilmastoo, kauniita asioita ja sanoja! haha ;D Ainiin ja muuten sen verran vaan sanon että kaikki vaihtarit jotka ootte päässy tähän pointtiin asti eli vaihtovuotenne puoleenväliin, nostan teille hattua ja pyydän antaan aploodit itellenne. Ootte supermahtavia ja saatte olla ylpeitä itestänne, tiedän kuinka vaikeeta joskus on mutta nyt kyllä huomaa kuinka asiat muuttuu helpommaks. VIETTÄKÄÄ MAHTAVA LOPPUVUOSI KAIKKI UPEET VAIHTARITOVERIT! ♥ Mä ainakin vietän, enkä stressaa sitten niin mistään! Ainakaan tarkotuksella ;)

Jaahasjaahas semmosta syvällisempää pohdintaa tohon väliin. Sitten ilmotusluontoinen asia niille, jotka ei sitä jo facebookista oo aikaisemmin lukeneet: TÄÄ NEITI PÄÄSEE NÄYTTÄÄN HURJAPÄISYYTENSÄ JA HYPPÄÄ LASKUVARJOHYPYN JOULUN TIENOILLA!


Huhhuh, oon niin superinnoissani ja superpeloissani ja pidän itteeni hulluna ja samalla oon ylpee itestäni koska pääsen näyttään (itelleni lähinnä) mistä tää likka on oikein tehty! Mun hostveli Scott halus siis ostaa mulle ja Amandalle joululahjaks laskuvarjohypyt, eikä tarvinnut kahta kertaa kysyä että olisinko kiinnostunut. KYLLÄ KIITOS!






Sitten hehkutteluista muihin juttuihin... Tällä viikolla mulla oli koulua siis pelkästään tiistaina, siellä istuin hiki hatussa rustaamassa ranskankoetta klo 8:30-12. Kolme esseetä, kaks luetunymmärtämistä, neljä kuuntelua ja puolen tunnin oral exam eli puhetesti jossa juteltiin toi puoli tuntia opettajan kanssa ranskaks. Voin kertoo että olin niin ilonen kun pääsin viimein käveleen ulos siitä huoneesta ja tiesin, ettei tarvi stressata enää mistään seuraavaan kahteen kuukauteen! Ja ens vuonna oon koulussa vaan term 1 ja vähän term 2 alusta ja kokeet on vasta term 2 lopussa niin ei tarvi stressata sillonkaan koulusta kun ei tarvii tehä kokeita ;) wohoo! Ens viikolla meidän tarvii mennä vielä takasin kouluun ma, ti ja ke, keskiviikko-iltana on yr 11 river cruise eli jokiajelu illalla ja sit ollaan free for two months! Pretty awesome huh? Nyt on alkanut säätkin suosia niin lomasta tulee ihan huippu, en malta oottaa sitä rentoutta ja vapautta, päivien viettoo biitsillä, iltojen istumista kavereiden kanssa nauttien elämästä ja kaikkia niitä odottamattomia yllätyksiä mitä varmasti tulee tapahtuun! Summer is finally here!


Tossa kun mainitsin että ilmat on kanssa alkanut suosiin niin oi kyllä, lämpöö on piisannut. Koko viikon oli about +30, torstaina +37 joka tuntu jo hippusen tukalalta mutta keskiviikon +34 oli maailman mahtavin: fillaroitiin Iselinin kans biitsille ja juostiin suoraan ihanaan meriveteen, oli niin upee fiilis! Ja tommosta kesä tulee oleen - lämpöö ja siitä nauttimista viileessä merivedessä. Ja bodyboardingin tekemistä! Bodyboarding on siis surffausta pelkkää omaa kehoonsa käyttäen eli tarvii ottaa ne aallot kiinni ihan ite (kuullostaapa tyhmältä, enkuks se on siis catch the wave) ja koittaa päästä aallon harjalla ihan rantaan asti. Huippuhauskaa!
Rusketuskin alkaa oleen kohdallaan, oon saanut niin monta kommenttia siitä kuinka hyvin muhun on tarttunut väri ja kuinka ruskee tuun oleen kesän jälkeen. Hehe kelpaa mulle! Skypestä saa todisteita, siskon naama vihertyy aina kun se näkee mut sunnuntain skypetyksissä kun se on aina, siis ihan aina ollut ruskeempi kun mä ja nyt meikä vie ;) haha eivaan Reetta, kyllä sä ens kesänä taas saat mua kiinni! (ees vähän ;D)

Tää viikko on siis mennyt lähinnä lämmöstä nauttiessa: tiistaina menin kokeen jälkeen suoraan Kat'n ja Lee'n kotiin ihan itekseni ja pulikoin niiden altaassa ja otin arskaa parisen tuntia, keskiviikkona beach Issyn kans, torstaina lämpöhalvaus omalla takapihalla kirjaa lukiessa (tuntu että alastikin ois ollu liian kuuma, olin siis bikineillä ja jossain vaiheessa toppi päällä mutta huhhuh!), perjantaina nautittiin ihanasta säästä Roosan kanssa cityssä kun treffattiin lounaan merkeissä ja eilen eli lauantaina parkkeerasin taas aamupäiväks tohon pihalle lukeen kirjaa ja syventään rusketusta. Eilistä lukuunottamatta mitään ihmeellistä ei oo siis tapahtunut, ja siis eilisen kohokohtahan oli Yasminin synttärit. Yas oli vuokrannut mökin Yanchepista meren rannalta jonne mentiin about 15 tytön porukalla yöks. Tai siis meidän piti mennä yöks mutta päädyttiinkin erinäisistä syistä kotiin Amandan kanssa kello kolmeta yöllä... Ei kuitenkaan mitään vakavaa siis todellakaan, no worries people! Ilta suju kuitenkin mainiosti ja pitää kyllä sanoa että lukeutuu yksiin parhaista muistoista täällä! Varsinkin se hetki kun annoin Yasille sen lahjan: mehän mentiin yhdessä sille outdoor edin leirille ja siellä Yasmin rakastu mun villasukkiin, no minähän vinkkasin äitille ja koska mun mamma on mahtavin niin se sitten kuto neidille ihan omat sukat! Kylkeen hommasin sen lempparisuklaata ja avot, paketti valmis. Ja Yasmin meni ihan sanattomaks kun annoin sille ton paketin ja sanoin pari juttua ja sit se alko itkeen, voi tui mun tyttöö ♥ Siinä sitten halailtiin pitkän aikaa ja huomasin, kuinka paljon se mulle merkkaa vaikka pieniä ärsytyksiä onkin välillä tullut huomattua. I love my girl!

Semmosta siis! Tää päivä on mennyt siis ihan vaan rentoillessa, Barryn diving mates tuli tänne meille BBQ'lle eli oon siis saanut nauttia herkullisen kala-painotteisen lounaan. Aamupäivä menikin siivoillessa ja Dyannia auttaessa että saatiin paikat tiptop kuntoon ennen vieraiden tuloo, ja nyt vaan oottelen omaa perhettä koneen ääreen että saatais sunnuntaiperinne taas pyöriin ja skypetys käyntiin. Palaillaan taas ens viikolla, puspus siihen asti!

xxxxxxxxxx

2 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Ihanan pitkä postaus... voisinkohan mäkin pääsä vielä vaihto-oppilaaksi ?!? Jos vaikka kysyt Dyanilta huolisko se mua noiden sisarustesi sijaan :))
Se se vasta olis kivaa, ainakin sun tän hetken fiilisten perusteella.
Nauti kulta ajastasi siellä ja kaikesta mitä se tuo mukanaan. Musta on NIIN ihana saada seurata sun vuotta ja kaikkea kokemaasi <3 Love You <3 Äiti

Hanna kirjoitti...

Hehe voin kysästä Dyannilta että josko yks äippäkin pääsis tänne nauttiin Australiasta ;) Kiitos äiti kun kommentoit taas, musta on niin ihana lukee näitä kommentteja ja hihi :) Nautin ja otan kaiken irti tästä ajasta! Looooooveeee you so much ♥

Lähetä kommentti