Pages

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

"I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches." - Alice Roosevelt Longworth

Taas viikko vierähtänyt (itseasiassa vähän ylikin, wooops...) ja tilinteon aika. Etukäteen jo anteekspyynnöt koska kuvia ei tälläkertaa tuu, en oo kauheesti viime viikolla muistanu pitää kameraa mukana ja oon nyt muutenkin vähän kiireessä niin pistän nyt vaan tekstin. Koittakaa muruset selvitä!

Viime viikko suju normilomailu-kaavalla: olin paljon biitsillä, näin kavereita, nautin kesästä.

Tiistaina Pilvi tuli tänne mun huudeille ja kierrätin neitiä ympäri Hillarys boat harbouria, kierreltiin siis kaikissa pikkuputiikeissa ja turistikaupoissa, lounastettiin auringonpaisteessa, nautittiin frozen yoghurteista ja myöhemmin Sara ja Iselin liittyi seuraan. Yhessä käppäiltiin sitten ihan tohon harbourin viereiselle Sorrento beachille ja siellä otettiin arskaa ja peuhattiin vedessä pari tuntia. Mun Issyltä joululahjaks saama underwater-camerakin pääsi käyttöön in action! Kuuden maissa otettiin sitten bussi kotiin, Pilvi tuli siis meille yöks. Jotenkin oudosti mulla rupes ääni lähteen siinä illan aikana, hostäiti sano että se oli varmaan se suolavesi kun sitä tuli kuitenkin meressä ihan kiitettävästi nieltyä mutta ite päättelin että se oli vaan joku rangaistus siitä että puhun ihan liikaa ;) haha jokes!

Keskiviikkona lähettiin aamusta jo 9 maissa cityyn, tarkotuksena oli treffata Filip, Axel, Issy ja Sara ja ottaa juna Cottesloe beachille! Cityssä jouduttiin kuitenkin venaileen vajaa tunti kun ystävämme norskitytsyt oli vähän myöhässä :D Päästiin sit loppujenlopuks junaan ja vihdoin beachille, ahh se oli niin mahtavaa! Kuuma päivä + viilee, peilikirkas merivesi + ihanat kaverit ympärillä = täydellisyyttä! Mä nautin tosta kaikesta kolmeen asti, sillon otin junan takas cityyn ja kotia kohti kun piti keritä illalla vielä salille ja joogaan. Ääni oli tollon keskiviikkoiltana pahimmillaan, ihan illalla ei kuulunut muuta kun pihinää :D Torstaina se sit kuitenkin jo meni parempaa suuntaan ja perjantaina oli jo melkein normaali. Eli selvittiin ilman kaikenmaailman lääkärireissuja sunmuita!

Torstaina en tehny oikein mitään, lepuutin vaan ääntä ja hoidin vähän asioita, kävin kaupassa ja postissa ja sensemmosta. Perjantaina oli tarkotus treffata Bethin kanssa mutta sille tuli yllätysvuoro töistä niin ei sit kerinny, no mä pistin viestiä Pilville ja lähin sen kanssa cityyn kahville ja kierteleen. Varmaan pari tuntia istuttiin Gloria Jean's:issä ja vaan juteltiin (ihana tyttö ♥) ja sen jälkeen käytiin tsekkaamassa Perthin ruotsalainen ravintola, kahvila + hotelli-yhteisö, Miss Maud's! Siellä kahvilassa myytiin ruisleipää ja nekkuja ja daimia! :D Tyydyttiin tolla kertaa ihan vaan ihasteleen, seuraavalla kerralla jos nälkä yllättää cityssä niin pitää mennä kyllä testaan ruisleivät!

Viikonloppu ei ollut mitenkään ihmeellinen, lauantaina menin biitsille ihan itekseni ja sunnuntaina skypetin perheen kanssa as usual mutta muuten normi saleiluja lukuunottamatta ei tapahtunut mitään ihmeellistä. I have such an interesting life lol jks....

Tän viikon maanantaina menin Bethin kans shoppaileen ja kahville whifordsiin kun ei sillon perjantaina päästy, olin hyvä tyttö enkä ostanu mitään paitsi jotain hygieniajuttuja joita tarvin! Sydän särky useaan otteeseen kun piti ihanaakin ihanemmat shortsit ja maailman mahtavin mekko jättää kauppaan mutta hei, se mikä ei tapa vahvistaa... Syvä huokaus.
Tiistaina eli eilen kävin aamusta bodypumpissa kuten joka tiistai ja torstai ja lisäsin käsivarsi+olkapää trackeihin painoja niin huhhuh, kyllä on meinaan tänään jumissa. Illalla Barrylla oli clubmeeting täällä meillä eli talo täytty taas noista sen spearfishing-clubilaisista ja mä siinä sit auttelin Dyannia tarjoilujen sun muiden kanssa. Tänään keskiviikkona oon nyt justiinsa lähössä Hillarysin Aqwaan Issyn, Axelin ja Filipin kans katteleen haikaloja ja kaikenmaailman muita mereneläviä :D Sit issy tulee mun kanssa vielä salille ja joogaan eli päivä täynnä kivaa ohjelmaa ja ihania ihmisiä! :) Ei mutta nyt mun pitää oikeesti juosta tai oon pahasti myöhässä, laters!

xxxxxxxxxxxxxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti