Pages

maanantai 26. huhtikuuta 2010

So we have a looooong wait!

Pitkäpitkäpiiiitkä odotus tiedossa, expolta ei nimittäin ainakaan kuuleman mukaan hakupakettia tuu ennen syyskuuta, mitä nyt oon noilta viime vuoden exploriuksen kautta lähteneiltä kuullut (tieto vaihtarifoorumilta, mistäs muualtakaan ;D) Eli long time no seeing, have fun u guys! Mä ainakin pidän, revin kohta peliverkkarit kun en vaan millään malttais odottaa. Ihmettelen syvästi, kuinka tuun selviään tästä vuoden odotuksesta ja ylipäätänsäkin tästä koko kesän odotuksesta, tota vaihtaripakettia ajatellen..

Toi mun arvioitu kolme viikkoa siis vähän heitti, odotellaan tässä nyt toi neljä kk, josko sit tulis lisää postattavaa :D
Byebye beauties!

7 kommenttia:

Rosita kirjoitti...

Voi ei, vuoden odottelu tosiaan kuulostaa pitkältä! En pysty ees kuvittelee ku ite hain vaihtoon viime loppusyksystä ihan hetken mielijohteesta, enkä oo joutunu oottelee ku semmoset 7 kuukautta.. :o but the land down under is worth waiting for! ;)

Hanna kirjoitti...

Jep, nyt on jo vähän helpottanu kun ei koko ajan mieti että "yks päivä menny, vielä melkein 400 jäljellä" jne :D Ja sit kun kesä tulee niin tulee syyskuukin nopeesti! Niinhän se on, ei se australia mihkään katoo ;)

Ninnie kirjoitti...

Hei tää on nyt aika pahasti random, mut ootko harrastanut joskus ratsastusta? :D

Hanna kirjoitti...

Oon, on mulla oma ponikin ollu :) ja eikä nää randomikysymykset haittaa, päinvastoin, kiva et tulee kommenttii! :D mutta kuis nii?

Ninnie kirjoitti...

pohdin vain että mulle tuli susta mieleen yksi henkilö joka kävi mun kanssa herttualassa joskus samaan aikaan, oisitkohan ollut sä... :D

Hanna kirjoitti...

No hyvin voi olla, oon kyllä käynyt herttualassa tunneilla, varmaan joku 4 vuotta sitten :) Mun muisti ei vaan riitä niin pitkälle!

Ninnie kirjoitti...

mä taas en ikinä unohda nimiä. naamat kyllä. :)

Lähetä kommentti