Pages

keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

once in a lifetime i can honestly say i love school ;)

Eka koulupäivä takana, oli huippuu mahtavaa upeeta! Kaikki ihmiset on niin superihania, opettajat rentoja, ei läksyä ja haha kaikki menee vaan niin hyvin! :)

Koulu alko siis 8.35, mulla oli ekalla tunnilla enkkua (sama enkku amanda-vaihtarisiskon kans) ja se ope oli niin rento! Heitettiin vaan läppää kaikesta, sit luettiin yks enkunkielinen teksti ja vastattiin kahteen kysymykseen ja se oli siinä :D Kaikki oppilaatkin oli tosi kiinnostuneita meistä, ja yks poika tulikin tunnin lopussa mulle puhelin ojossa, katoin sit et mitä siinä on ja se oli menny googlekääntäjästä kattoon miten sanotaan suomes "hei kuinka voit" eli hey how are you :D tuuui!

Tokalla tunnilla mulla oli material arts eli korujen tekoo! Tuollakin ope oli tosi hauska ja mukava, pyysi kutsuun pelkästään D:ks (mister Dutton oikee nimi) haha :D Yks tuttö autto mua koko tunnin ja siitä tulikin mun ihkaeka koulukaveri ;) tein sormuksen ihan ite! Korujen teo jälkeen oli recess eli välkkä 30min, tutustuin ihaniin tyttöihin jotka pyysi mut grillaan niitten kans lauantaina :) Sweet! Kyseli hirveesti suomesta ja rakastu mun aksenttiin, aina kun sanoin jotain niin ne oli vaan että AHIHI SULLA ON NIIN SUPERIHANA AKSENTTI !! Well good that someone likes but i wanna get rid of it :D

Kolmatta tuntia odotin eniten ja se kyllä lunasti odotuksen, tanssia siis! Alettiin tekeen koreografiaa urheilujuomamainokseen, vähän vaikee selittää mut siitä tulee niin siistiä! Pitää siis mukailla mainosta, kehittää koreografia siihen ja päättä musa ja kaikkee. Ms Morrison on ihana ope, tykkään hirveesti noista tanssitunneista :) Ja siellä on osa noista ihanista tytöistä joihin tutustuin recessillä, even better!

Neljäs ja viimenen tunti oli bilsaa. Ja siellä ei tarvii tehä mitään! :D No en oikein voiskaan kun ei toi bakteerien kehitys oo ihan vielä enkuks hallussa.. Tutustuin taas lisää supermukaviin ihmisiin, Lucakseen ja Bethiin :) Istuin Lucaksen vieressä ja katottii vaa sikahauska video youtubesta ja naurettiin sille ja juteltii kaikesta! Ja naurettiin yhelle aika retardin näköselle wannabe-kovikselle joka iha innoissaa toitotti mulle että se on sinkku :D hahahahhaha

Oli siis mahtavaa, oon niin ilonen et kaikki sujuu hyvin :) Ainiin en kertonu vielä mun kaikkia aineita, tässä siis lista:

Ranska
Enkku
Outdoor education (vähänniinkun elämysliiksaa, mennään mm. snorklaan, kiipeileen jne)
Tanssi
Korujen teko
Bilsa

Kaikkee kivaa ja rentoo siis (paitsi ranska, vähän jänskättää kuin käy kun mä oon lukenut sitä vaan vuoden ja noi muut kolme vuotta..)! Tylypahka-olo tuli kyllä välillä kun katseli ympärilleen, kaikki samanlaisissa koulupuvuissa ympäriämpäri :D Ja meillä on neljö tupaakin jotka kisaa keskenään!
Tässä vielä koulupuku-kuva, cheers loves!

4 kommenttia:

olavi kirjoitti...

hahaa :D ''retardin näkönen wannabe kovis'' Tulee nii jotku suomalaiset teinit mielee ettei mitää rajaa :D! Mut siistii jos menee hyvin, toivottavasti itelläkii olis jo elokuussa lähtö! tosin viisumihaastis vast 18.8 mut npee :D

Hanna kirjoitti...

No älä mitää, olin vaan että EIIIII ei tätä :D ja jep haha menee ihan superhyvin, toivottavasti sit sullakin kun oma aikas tulee ;)

Epsoolaiset kirjoitti...

Tui tuiiiii... <3

Hanna kirjoitti...

hahah tuui ♥

Lähetä kommentti