Pages

perjantai 22. heinäkuuta 2011

toxic

En tiiä mikä muhun on mennyt, hirvee Britney-kuume iski! Kuuntelen tässä kaikkia noita vanhoja biisejä, ja kyllä kolahtaa! :D

Hmm pitääkin pistää muistinystyrät oikein koville että muistaa mitä tässä on viime päivinä tehnyt! Iselin lähti tosiaan sunnuntaina, oli ihana tutustua sen kanssa ja pakko sanoo että ikävähän sitä tyttöä vähän on! Oli niin ihana käydä juokseen sen kanssa kaksin ja muuta, meidän jutut sopi muutenkin yhteen vähän paremmin kun mun ja Amandan. Mutta onneks ei muuttanu kauas, pystytään catch uppaan aika paljon =) Elämä rupee "normalisoituun" täällä (niin paljon kun nyt lomalla voi normalisoitua) kun Ise lähti ja saatiin mun huone laitettua kuntoon jne. Rupee oleen päivässä jo tietyt rutiinitkin, tosin ne menee ihan uusiks sit kun koulu tiistaina alkaa :D

Oon päässyt tutustuun jo paikallisiin nuoriinki vaikka koulu ei oo vielä alkanu! Meijän naapurissa asuu -93 tyttö, jonka kanssa ollaan käyty shoppailemassa ja eilen oltiin @ Northbridge, partyparty! ;) Tosiaan oli siis alle 18 vuotiaiden klubi-ilta ja mentiin sinne Tylan ja sen kolmen kaverin kans. Oli huippu ilta, hyvää musaa, kivoja ihmisiä ja ah tanssin niin hulluna! Jalat oli törkeen kipeet tänä aamuna :D Mutta sielläkin tuli juteltua niin paljon eri ihmisten kans and it was sooo fun! Toinen nuori johon tutustuin ennen noita bileitä on 18v Jordan, asuu kans tossa ihan lähellä. Huippumukava poika! Jordanin kans tutustuttiin täällä meillä kun mun hostisä järjesti semmosen grillausillan sen kalastusklubilaisille, ja kun Jordanin isä on Barryn (mun hostisä) kalastuskaveri ja Jordan tekee itekki spearfishingiä niin se tuli sit mukaan =) Ja kun koulu alkaa ihan kohta niin oon ihan varma että tulee tutustuttua vielä tositosi moniin ihmisiin!

Eilen käytiin Dyannin ja Amandan kans ostaan koulutarvikkeita, oon ihan yhtä innostunu kun ekalle luokalle mennessä! Pakkasin repunkin jo tänää (:DDDD ahihi) ja oon ihan fiiliksissä menossa kouluun! Maanantaina mennään kattoon mitä classeja otetaan, mä aion ainakin ottaa vaan kaikkee tosi easyy ;) Kun ei tää vuosi periaatteessa merkaa mun lukioon Suomessa mitään, saan ne 15 kurssia mitkä on jo sovittu niin voin sit löysäillä täällä! Ranskaa tosin aattelin jatkaa jos mahollisuus on ettei pääsis unohtuun. Muuten aattelin ottaa tanssia, köksää, liiksaa ja semmosta :p Palaillaan niihin sit ens viikolla kun oon saanu valinnat tehtyä!

Tänään yks Dyannin kaverin tyttö, Cassie ja sen kaveri vei mut ja Amandan syömään Boat Harbourille, tosi hyvään pizzeriaan! Pizzojen jälkeen kierreltiin kaupoissa, ostin vihdoin tän Australia-hupparin ah tää on niin ihana ja lämmin ja pehmonen ja hyvännäkönen ja kaikkee! ♥ Sit mentiin vielä jätskille semmoseen hullun hyvään paikkaan, valittiin eka mitä jätskiä haluttiin ja sit valittiin et mitä halutaan sekottaa sen kans, esim. timtameja tai muita keksejä murskattuna, erilaisia karkkeja, suklaata, nutellaa tmstmstms, melkein mitä vaan! Australia vanilla and timtams, not bad not bad ;)

Nyt aattelin että illaks vois kehittää jotain, aattelin soittaa Iselinille tai Tylalle ja kysyä mitä ne tekee :) Blogia päivittelen taas sopivassa välissä, see ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti