Pages

sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

party x2

Tosiaan, keskiviikkona suuntasin nokan kohti Helsinkiä ja Lotan kotia, jossa istuttiin iltaa sekä expo- että assevaihtareiden kesken. Ja oli kyllä ihan mahtavaa, ihana fiilistellä tollasella porukalla :) Ilta sujui siis kutakuinkin näin:

Olin hesassa siinä kolmen aikaan, treffasin Katan kans forumin alepassa ja tehtiin vähän ostoksia iltaa varten. Siitä sit otettiin bussi Lotalle, ja oltiin perillä neljän aikaan. Juteltiin siinä sit vaan ja ruvettiin pikkuhiljaa grillaan, ja Hanna the grillimestari (alias mä) näytti taitonsa kanojen kans ;) Syötiin siis hyvin (ah se katan tekemä salaatti♥) ja fiilisteltiin PALJON! Syömisen jälkeen katottiin sitten yks dokkari Australian luonnosta (suuri valliriutta yms) ja Australia-niminen leffa. Ja koska jätskinälkä yllätti kesken kaiken niin piti sit kipasta lähikaupasta hakemassa jätskiä ja suklaata ;) Leffan jälkeen vähän rupes lapsettaan ja mentiin pomppiin trampalle! Otettiin kans muutamia yhteiskuvia, joista saatte nyt nauttia ;D Mahtava ilta kaikenkaikkiaan!


Lotta, Emilia, minä ja Kata pomppimassa!


Koko porukka, eli Emilia, Lotta, Kata, Venla, minä ja Maija :)

SITTEN party nummer två!

Lauantaina eli eilen oli siis mun läksiäiset, ja huisin hauskaa oliki ;D About 30 ihmistä tänne meille tuli, ja siinä sitten vähän juhlittiin mua ja mun matkaa sekä yhtä mun kaveria, jolla oli synttärit samana päivänä. Talo pysy kasassa, mikään paikka ei hajonnut, kaikki saatiin siivottua ja hauskaa oli enemmän kun laki sallii, eli oli onnistunut ilta! Sain ihania läksiäislahjoja, mulla on parhaat kaverit ikinä ♥ Monet itkutkin tuli itkettyy, I'm gonna miss u so much sweeties!

Kuvasaldo jäi läksiäisistä tosi heikoks, niin että i'm very sorry but no can do :/

HUHUHUHUHU ENÄÄ 2 PÄIVÄÄ ENNEN H-HETKEE! Jänskättääjänskättääjänskättää! Koitan keretä huomenna vielä päivittään teille tosta mun pakkausksesta ja yleisestä kriiseilystä, eli huomiseen!

4 kommenttia:

olavi kirjoitti...

AAAAAA! mulla ei oo vielä ees perhettä! ja te ootte jo lähdös! Mäki haluuun lähtee jo!! :DD viel pitäis se 13 työpäivää jaksaa töitäkii :D

Hanna kirjoitti...

Niijoo sä lähet joskus elokuussa vai? :) noo kyl sekin sieltä nopeesti tulee, nopeemmin kun luuletkaa! mulla ainaki aika on vaa kadonnu johki, en oikeesti tajua et oon nyt jo oikeesti lähössä :D

Lotta kirjoitti...

Meiän aussie party <3 Mut ei se nyt pahasti oo lapsellista mennä porukalla pomppii trampalle puolen yön aikaan :D Yritän saada party-kuvia facebookiin vielä tänään :)

Hanna kirjoitti...

jepajee :)

Lähetä kommentti